Van, aki saját hibájából tanul, van, aki ebből profitál!
Bármennyire is odafigyelünk egyes termékek felmérése, rendelése, szállítása közben, ami megtörténhet, az rendszerint meg is történik. Bármit is rendeljünk a világban, ahol az emberi tényezővel számolni kell, ott bizony rizikófaktort vállalunk az esetleges hibák oltárán. Nem merülnénk bele gazdasági és emberjogi kérdésekbe, hogy emberekkel, vagy robotokkal rentábilisabb-e együtt dolgozni, egy biztos, sokkal felemelőbb a hétvégi élményeket elmesélni a kollégáinknak, mint a kézszárítónak.
Ennél fogva, megtörténik, hogy felmérésnél elmérünk egy méretet, rendelésnél mellé ütünk egy számot, előlegezésnél elfelejtünk szólni, hogy az asszonynak mégis a barna tetszik, és sorolhatnánk.
Utolsó darabok a Garázskapubirodalom oldalon
Most a cikk középpontjába azokat a kapukat állítjuk főszereplőként, amelyek áldozatul estek hasonló eseteknek, és amelyeket egytől egyig megtalál a következő linken.
Felhívjuk figyelmét, hogy a lista folyamatosan frissül! Emiatt kérjük, a még fent lévő termékek elérhetőségéről tájékozódjon az aloldalakon látható elérhetőségeken.
Első szereplőink a szerencsésebbek közé tartoznak, hiszen sem sérülésük, sem bontott mivoltuk nem nehezíti az értékesítésüket, egyszerűen rossz méretben érkeztek. Szigetelt, vadonat új termékek, szinte féláron, azonnali elérhetőséggel budapesti telephelyünkről, vagy kiszállítva bármely Jola üzletbe:
Gyakran kapunk gyártói megkeresést, melyben maga a beszállító kér meg minket egyes raktáron marad termékek értékesítésére. Ezen termékek esetén is vadiúj termékekről beszélünk, viszont nem azonnali, hanem 2-3 hetes átfutással tudjuk kiszolgálni a kedves újdonsült tulajdonost. Néhány példa:
Megesik, hogy a termék szállítás közben megsérül, ez kisebb mértékig megoldható kedvezménnyel, nagyobb sérülés esetén azonban az újrarendelés a megfelelőbb választás. Így járt alábbi termékünk is, amely jelentős sérülése miatt több mint 80%-os áresést követően keresi gazdáját: